Przejdź do głównej zawartości

Co będzie modne w 2020 ROKU?!

Dzień Dobry Wszystkim! ☺️
Dzisiaj zaprezentuje Wam trendy, które dosłownie będą rządziły tym roku, a w szczególności w sezonie wiosna - lato, projektanci jeszcze chętnie będą patrzeć wstecz.
Jeżeli jesteście ciekawi, co dla Was przygotowałam, to zapraszam na dalsze czytanie!

TREND nr.1:
Jest dla mnie zaskakujący, ponieważ będziemy nosić kolorową skórę!
Koszula NevadaSpodnie skórzane są ponadczasowe i na lata. Modne będą także skórzane sukienki, marynarki czy też płaszcze, czyli dosłownie każdy element garderoby. Będziemy wyróżniać się z tłumu.
Dwurzędowy płaszcz PU Cognac
Imaxtreeem on Twitter: "i don’t want a leather trench coat....i NEED a leather trench coat… "

TREND nr.2 :
Będziecie zaskoczeni, jeżeli powiem Wam, że NEON? nie kolorowy, ale będzie dominował jeden charakterystyczny kolor czyli - ZIELONY. Od dłuższego czasu bardzo mi się podobał, ale jeżeli teraz będzie modny, to tym bardziej będę go nosić. Cieszę się bardzo, że są takie kolorki modne poza czarnymi, jak teraz większość nosi. Taki kolorek dodany do zwykłej stylizacji wiele zmienia 
Neon Green Trends #fashion #neongreen #fashionactiivation #womanoutfitNeon Green – Newest Color Trend #neongreentrend #greentrend #womanfashion #fashionactivation #womanoutfits #fashionnews


NEON SWEATERThe Off-White Spring 2019 Show Highlighted the Inimitable Power and Expression in Sport - Fashionista
TREND nr. 3 :
Wielkie oversizowe marynarki, bardzo podoba Mi się ten styl. Na pokazach marynarki zestawiane są zestawami, czyli jako garnitur. Ten trend powraca co roku i jest on z lat 80-tych.
Lagos Fashion Week 2019 | Style Temple | BN StylePatient: A source said earlier this year: 'They will still have a wedding eventually, but this is not their focus right now. They haven't sent out any new save the dates.'Old friends: The black jacket was thrown over a red, white, and black plaid shirt, which he paired with dark pants                                     
TREND nr.4 :
W tym sezonie będzie widać nam trochę naszej skóry, ponieważ przeźroczyste materiały będą na topie
See the complete Philosophy di Lorenzo Serafini Fall 2017 Ready-to-Wear collection.Lorenzo Riva Fall 2012 - Details
Jean Paul Gaultier - Spring 2015 Couture     
TREND nr. 5 :
Trencz. Moim zdaniem zawsze były modne i widziałam na ulicach kobiety w pięknych trenczach, ale projektanci na swoich pokazach prezentowali je nie takie nudne, lecz w bardzo świetnych kolorach i wzorach. Jeżeli nie posiadacie jeszcze takiego trenczu, to polecam zaopatrzeć się w kolory nude, szarości lub czarne, które będą Wam pasować do każdej stylizacji.
Znalezione obrazy dla zapytania trench coat fashion showZnalezione obrazy dla zapytania trench coat fashion show
Znalezione obrazy dla zapytania trench coat fashion showMeghan Markle Work Outfit Idea: A Knee-Length Dress and Trench Coat
TREND nr. 6 :
W tym sezonie będą modne buty o bardzo specyficznym wycięciu z przodu. Mi szczerze mówiąc podobają się, lecz sama ich bym chyba nie nosiła. Jak i torebki tak buty wprowadził Bottega Veneta, który bardzo dobrze i szybko się rozwija, jak widać poprzez modę, którą każdy nosi.
Znalezione obrazy dla zapytania bottega veneta shoesPodobny obraz


TREND nr. 7 :
Masywne buty, podobają Mi się dlatego, że optycznie wyszczuplają nam nogi. Będą pasować Wam do każdej stylizacji, czy to do sukienek czy do zwykłego codziennego outfit'u.
#womensfashionMy #nyc video went up yesterday Link is in my biography Thanks for everything #fashionshoot #fashioninsta #fashiontrend #Women #Fashion

                                      FREE SHIPPING Women Shoes Autumn Winter Fur Fashion Round Toe Lace-up Leather Boots Ladies Shoes JKP3393

TREND nr. 8 :
Już zanim ogłoszono te torebki za modę 2020 r. widziałam je u niektórych kobiet. Jeżeli chcecie ją zakupić, polecam Wam zakup małej, ponieważ duża nie jest już taka wygodna jak mniejsza do noszenia - mniejsza jest także pojemna.
Podobny obrazPodobny obraz

                                    Znalezione obrazy dla zapytania puffy handbag fashion week


TREND nr. 9 :
LIMITED EDITION – DUYGU AY COLLECTIONNoszenie braletki i gorsetów będzie teraz bardzo modne. Gorsety pięknie podkreślają talie, ale dla niektórych są one nudne, tymczasem możemy je wykorzystać lepiej i pomysłowo.                Nice style with white blouse and black top #Women #Fashion
Heels ysl classy 65+ ideas for 2019 #heels
Genius way to wear a lingerie corset! Love this.Cool clothes art ideas- DIY clothes art | For Womens #dresses #clothes #dressshoes #dressing #dressoutfits #clothesdesign #fashion #outfitsfashionZnalezione obrazy dla zapytania bralet outfit
   

TREND nr. 10 :
Ostatni trend będzie wskazywał na falbany. Bardzo podobają Mi się bluzki z falbanami - wyglądają one bardzo dziewczęco i uroczo, a spódnice pięknie podkreślają nasze nogi.
Znalezione obrazy dla zapytania frill fashion weekDresses For Tall Slim ladise
See the complete A.W.A.K.E. Fall 2015 Ready-to-Wear collection.

W ten sposób kończymy post dotyczący tego co jest modne w 2020 roku.
Napiszcie co Wam się najbardziej podoba i co będziecie nosić, mi mianowicie podoba się wszystko i będę to dodawać do mojej stylizacji, jednakże najbardziej uwiódł mnie kolor zielony.
Mam nadzieję, że Wam się podoba i będziecie tu wracać.
Do zobaczenia! ❤️❤️

Komentarze

  1. Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie! :) Moda 2020 charakteryzuje się dużą różnorodnością.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam falbany. :) Chętnie kupię jakąś falbaniastą bluzkę albo spódnicę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. beautiful photos and nice style...
    Wishing you a great day!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam martensy, ale to dopełnienie tego, jakiej muzyki słucham :) a większość z tych modnych rzeczy raczej mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest w czym wybierać, myslę, że każdy znajdzie tutaj coś swojego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie wpisy z trendami, są dla mnie bardzo inspirujące :) Do skóry dopiero się przekonuję, ale myślę że to fajny trend na wiosnę (nie wyobrażam sobie tego nosić podczas naszego upalnego lata) Wszystkie trendy są fajne i jak najbardziej dla mnie za wyjątkiem neonów :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  7. Masywne buty mi się nie podobają , za to falbany i inne rzeczy są spoko .Zwrócę na to uwagę .Ciekawy wpis .A kolor zielony neonowy ...mam dużo akcesorii do kuchni w tym kolorze więc tylko z kuchnią mi się kojarzy ten kolor haha .

    http://kosmetycznieimodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś ta nowa moda "2020" nie przemawia do mnie, zastanawiam się kto za to płaci :)
    ____
    urlop wychowawczy a druga ciąża

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupy 😍👑

Hej, właśnie dzisiaj przyszła Mi paczka od ekobieca.pl . Zamówiłam sobie tam parę potrzebnych rzeczy, m.in. maskę do włosów z Kallos'a, zalotkę, mały puder i odżywkę do rzęs. Teraz pokaże Wam wszytko po kolei i podam Wam ceny. Na pierwszy rzut idzie: Kallos Maska do włosów 1000ml Banana cena: 10.99 zł Miałam już Keratin i była bardzo dobra, ale chciałam wypróbować jeszcze innej 😁 Następnie: Donegal Zalotka do rzęs cena: 6.99 zł Eveline Total Action 8w1 Serum do rzęs cena: 12.99 zł I ostatnia rzecz:  Ecocera Tester puder ryżowy cena: 2.99 zł Zawsze jestem zadowolona z przesyłki, ponieważ jest dobrze zapakowana i nigdy nic się z nią nie stanie i oczywiście szybko przychodzi! 😍 Może miałyście którąś z tych rzeczy, albo coś mi polecacie to piszcie śmiało!  Zapraszam Was na:  Snap: jsalik2 Instagram: https://www.instagram.com/joanna_salik/

Ulubieńcy grudnia!

Hej, tak jak obiecałam będę prowadzić serię ulubieńców. Post miał się pojawić w grudniu, ale nie miałam za bardzo czasu, aby go zrealizować, więc pojawia się teraz. Jak to mówią: ,,lepiej późno niż wcale" :D w tym miesiącu postaram się, aby pojawił się w terminie :) A więc przechodzimy do ulubieńców! Kosmetyki Jak wiecie z poprzedniego postu, uwielbiam korektor z Catrice i nadal go bardzo lubię przez jego krycie. Ostatnio dostałam korektor rozświetlający z  Eveline , Po przetestowaniu, mogę stwierdzić, że pięknie wygląda. Skóra pod oczami jest rozświetlona i super wygładzona. :) Następnym produktem jest czerwona  szminka  i  konturówka  z Golden Rose, taki zestaw na święta :))                  Napój Ostatnio bardzo polubiłam testować nowe herbatki. Odkąd pamiętam zawsze piłam tą samą herbatę, czyli cytryna i miód. Przedstawię Wam herbatę o smaku śliwki i cynamonu, pewnie pomyślicie - śliwka cynamon? a nie jabłko cynamon? - otóż nie :D Bardzo ją polubiłam i j