Przejdź do głównej zawartości

10 RZECZY, KTÓRE POWINNAŚ MIEĆ W SWOJEJ SZAFIE! #musthave

Witam Was Bardzo Serdecznie :)
Dzisiaj zaprezentuje Wam 10 rzeczy, które powinnyście mieć w swojej szafie i dzięki czemu nie będziecie miały porannego problemu: ,,nie mam się w co ubrać".
Jeżeli będziecie miały te ciuchy to kłopot z głowy! ;D

1. JEANSY 
Czarne, niebieskie lub białe. Znajdźcie takie spodnie, aby przylegały i podkreślały Waszą talie.
Moja propozycja to czarne jeans'y z H&M'u z wysokim stanem lub marka LEVIS.

KLASSISCHE OUTFITS DIE SIE BEREITS IN IHREM SCHRANK HABEN KÖNNEN SIE NICHT REALISIEREN  Seite 6 von 33   Fashion         45 Top Outfits Ideen für Frauen süß und stilvoll    Source by oezcelli #winter tops for women classy

2. TOP/T-SHIRT
Doradzałabym Wam zainwestowanie w droższy i dobry jakościowo w jakimkolwiek kolorze top/t-shirt, ponieważ macie pewność, że posłuży Wam na długo, nie skurczy się ani nie będzie wyglądał gorzej niż przed praniem.

The Best White Tees On The High Street | T-Shirt | #WhiteTee





















                                                  3. CZARNA MINI
Pewnie znacie to stwierdzenie, gdy jest jakaś okazja/wydarzenie - ,,Nie mam się w co ubrać".
Otóż, czarna mini to niezbędnik moim zdaniem w naszej szafie, zawsze potrzebna i pasująca do każdej sytuacji, czy to spotkanie czy jakieś formalne wydarzenie.
The Gracie Knit Mini Dress Black – Princess PollyStylist Tips: Simple and sweet.. pair this cute mini dress with some mules and layered accessories for a super cute look! Fit/Detailing: True to size Cotton Blend Unlined Material: Cotton Blend 95% Cotton 5% Elastane Model Details: Dress size: NZ 6/8  US 2/4 Top Size: SML Height: 172cm Limited stock.

4. KOSZULA
Biała koszula - to must have, który do wszystkiego pasuje. Do spodni czy spódnicy - elegancka, kobieca.

Long Sleeve Solid Casual Blouse – noravova linen shirts,linen blouse outfit,linen blouses for women,linen blouses outfit,linen blouses,simple linen blouse #linenshirts #blouses #blousesforwomen #linenblouse #simplelinenblouse #linenblousetunics #linenclothes #noravova                     Women White Casual Puff Sleeve Button Up Shirt - S

5. BLUZA
Zwykła oversize bluza - kto ich nie uwielbia. W zimowe wieczory; kocyk, bluza i Netflix - CUDO
Bardzo lubię połączenie bluzy z płaszczem <3
Można ubrać do wszystkiego, milusia, cieplusia - jakbym mogła chodziłabym non stop!

    Тепло и стильно: 20 зимних образов от топовых блогеров планеты – Woman Delice #lookingundefined

Hoodie and biker shorts outfit. Socks and sneakers

6. MARYNARKA
Ostatnio bardzo polubiłam marynarki - posiadam w mojej szafie aż 2! Tak, wiem bardzo dużo ;D     w kolorze czarnym i czerwonym.
Jakiś czas temu zaczęłam zwracać na eleganckie ubrania i moim zdaniem zdecydowanie w marynarce możemy wyglądać kobieco, elegancko i jak businesswoman.

Kendall Jenner’s Hottest Photos Of 2018: Met Gala & More – Hollywood Life #facial         Hailey Baldwin wears a Striped Suit by Thierry Mugler and High Heels by Casadei
Women Suits and Sneaker Trend| 🥀 « whatever you are, be a good one »

7. JEANSOWA KATANA
Do codziennych stylizacji, jako dodatek - super!

Kendall & Kylie                                                                                                                                                                                 More                        Gigi Hadid Will Convince You to Ditch Your Basic Blue Jeans 
8. BIAŁE SNEAKERSY
Białe, zwykłe sneakersy, coś co kocham! Ogólnie kocham buty i torebki <3
Według mnie zwykłe buty w jednym kolorze lub z odrobiną drugiego kolory dodaje stylizacji kontrastu i najprostszy outfit może wyglądać super!

Kylie Jenner / Striped pants / black tee / white sneaker@namchaz 🇳🇵
















                                                     9. TOREBKA
Zwykła czarna torebka lub czarny shopper to idealnie zakończenie outfit'u.

Whole Lot of Love French Cuff Dress — The SYDNY                   The Prettiest Winter Outfit Ideas That Will Make You Like Winter| Blogmas Day 2 ~ annabelannunziata
NWT Michael Kors Large Tote Handbag Bag Black Jet Set Travel Leather #MichaelKors #Tote

10. PASEK
Do spodni jak i świetnie pasuje do marynarki. Porządny pasek będzie z nami przez bardzo długi czas :)
Buckled Belt | MODEDAMOUR      Gucci belt, black outfit ideas, womens fashion
@thepetitbrunette ✩

To tyle na dzisiaj co dla Was przygotowałam, mam nadzieję, że się Wam podobał post i skorzystacie z niego :)
Jeżeli macie jakieś pomysły na kolejny wpis, to piszcie śmiało!
Buziakii ! :*

MÓJ INSTAGRAM:  https://www.instagram.com/dreamstyle_blog/
https://www.instagram.com/joannasalik/


Komentarze

  1. Brakuje mi sneakersow (prawie napisałam snickersów jahahah) i czarnej mini i teraz mi ochotę na nią zrobiłaś XD
    Gdzie mogę Cię zaobserwować? Nie widzę żadnego przycisku :(

    Pozdrawiam i zapraszam!
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Brakuje mi trzech rzeczy, chyba czas na jakieś zakupy :) bardzo fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam białej koszuli , marynarki i jakiś fajny pasek by mi się przydał :D
    Fajny wpis , pozdrawiam !

    http://kosmetycznieimodowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego wpisu potrzebowałam, haha, pozdrawiam :*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakuje mi tylko fajnego paska:D Zastanawiałam się nad zainwestowaniem w Gucci ale chyba jednak wolę przeznaczyć tą kase na coś innego :**Super post, buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Katany nadal szukam, ciężko znaleźć mi czarną z odpowiednim fasonem, ale może w końcu coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis, bardzo inspirujący :) Myślę że te klasyki naprawdę warto mieć w swojej szafie :) Gdy chodzę na zakupy, rozglądam się właśnie za wymienionymi w poście rzeczami :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co będzie modne w 2020 ROKU?!

Dzień Dobry Wszystkim! ☺️ Dzisiaj zaprezentuje Wam trendy, które dosłownie będą rządziły tym roku, a w szczególności w sezonie wiosna - lato, projektanci jeszcze chętnie będą patrzeć wstecz. Jeżeli jesteście ciekawi, co dla Was przygotowałam, to zapraszam na dalsze czytanie! TREND nr.1: Jest dla mnie zaskakujący, ponieważ będziemy nosić kolorową skórę! Spodnie skórzane są ponadczasowe i na lata. Modne będą także skórzane sukienki, marynarki czy też płaszcze, czyli dosłownie każdy element garderoby. Będziemy wyróżniać się z tłumu. TREND nr.2 : Będziecie zaskoczeni, jeżeli powiem Wam, że NEON? nie kolorowy, ale będzie dominował jeden charakterystyczny kolor czyli - ZIELONY. Od dłuższego czasu bardzo mi się podobał, ale jeżeli teraz będzie modny, to tym bardziej będę go nosić. Cieszę się bardzo, że są takie kolorki modne poza czarnymi, jak teraz większość nosi. Taki kolorek dodany do zwykłej stylizacji wiele zmienia  TREND nr. 3 : Wielkie oversizowe

Zakupy 😍👑

Hej, właśnie dzisiaj przyszła Mi paczka od ekobieca.pl . Zamówiłam sobie tam parę potrzebnych rzeczy, m.in. maskę do włosów z Kallos'a, zalotkę, mały puder i odżywkę do rzęs. Teraz pokaże Wam wszytko po kolei i podam Wam ceny. Na pierwszy rzut idzie: Kallos Maska do włosów 1000ml Banana cena: 10.99 zł Miałam już Keratin i była bardzo dobra, ale chciałam wypróbować jeszcze innej 😁 Następnie: Donegal Zalotka do rzęs cena: 6.99 zł Eveline Total Action 8w1 Serum do rzęs cena: 12.99 zł I ostatnia rzecz:  Ecocera Tester puder ryżowy cena: 2.99 zł Zawsze jestem zadowolona z przesyłki, ponieważ jest dobrze zapakowana i nigdy nic się z nią nie stanie i oczywiście szybko przychodzi! 😍 Może miałyście którąś z tych rzeczy, albo coś mi polecacie to piszcie śmiało!  Zapraszam Was na:  Snap: jsalik2 Instagram: https://www.instagram.com/joanna_salik/

Ulubieńcy grudnia!

Hej, tak jak obiecałam będę prowadzić serię ulubieńców. Post miał się pojawić w grudniu, ale nie miałam za bardzo czasu, aby go zrealizować, więc pojawia się teraz. Jak to mówią: ,,lepiej późno niż wcale" :D w tym miesiącu postaram się, aby pojawił się w terminie :) A więc przechodzimy do ulubieńców! Kosmetyki Jak wiecie z poprzedniego postu, uwielbiam korektor z Catrice i nadal go bardzo lubię przez jego krycie. Ostatnio dostałam korektor rozświetlający z  Eveline , Po przetestowaniu, mogę stwierdzić, że pięknie wygląda. Skóra pod oczami jest rozświetlona i super wygładzona. :) Następnym produktem jest czerwona  szminka  i  konturówka  z Golden Rose, taki zestaw na święta :))                  Napój Ostatnio bardzo polubiłam testować nowe herbatki. Odkąd pamiętam zawsze piłam tą samą herbatę, czyli cytryna i miód. Przedstawię Wam herbatę o smaku śliwki i cynamonu, pewnie pomyślicie - śliwka cynamon? a nie jabłko cynamon? - otóż nie :D Bardzo ją polubiłam i j