Przejdź do głównej zawartości

Ulubieńcy miesiąca - październik

Cześć! 
Dzisiaj pokażę Wam moich ulubieńców miesiąca. 
Postanowiłam, że będę robić taką serię co miesiąc i może Wam się spodoba :) 
Ulubieńców będę dzielić na takie serie, np. kosmetyki, muzyka itp.
Chciałabym publikować taki post raz w miesiącu, żeby - być może - do czegoś Was zainspirować. A i dla mnie to będzie motywacja do odkrywania ciekawych rzeczy.

Moda
 Bardzo lubię jesień i chodzenie w wełnianych dużych swetrach. Według Mnie dziewczyny wyglądają uroczo w sweterkach. Pasują do wszystkiego i do wszystkich, np. skomponowanie bawełnianego sweterka z obcisłą spódnicą - wygląda świetnie. Jest wiele więcej zastosowań z tymi sweterkami.

Kosmetyki
W ostatnim czasie szukałam dobrze kryjącego korektora pod moje cienie pod oczami. Miałam korektor z Eveline Cosmetics, ale nie krył tak jak chciałam i trafił ON do moich rączek - korektor z Catrice! Sprawdza się rewelacyjnie! Tylko trzeba uważać na niego - szybko zastyga - jeżeli macie tendencje do nakładania korektora na wszystkie miejsca gdzie chcecie to musicie z tego zrezygnować. Trzeba nałożyć w jedno miejsce i od razu wklepywać. Jak na taki niedrogi korektor to jest super!    



Długo szukałam jakiegoś fajnego kremu do twarzy, który nawilży mi skórę, ale i także ochroni - mam skórę wrażliwą i popękane naczynka. Znalazłam - krem bio aloes nieperfumowany Ziaja - Bardzo fajnie łagodzi skórę wrażliwą i ją regeneruje.


Napój
Pewnie pomyślicie: Jak to napój miesiąca?! Otóż tak! Moim napojem miesiąca jest zielona herbata :D Ma super właściwości, m.in. oczyszcza nam organizm i pomaga zrzucić parę kilo! :) 


Muzyka
Bardzo lubię śpiewać i słuchać muzyki. W tym miesiąca mam dwie piosenki, pewnie już je znacie, ale są Moimi ulubionymi - oto i one:

https://www.youtube.com/watch?v=E1OjQ_3kh4A

https://www.youtube.com/watch?v=qZKCet3JOTc 




Jak myślicie, kontynuować tą serię?
Dajcie Mi koniecznie znać jacy byli Wasi ulubieńcy i czy znacie coś co Wam dzisiaj pokazałam/poleciłam :)

I dziękuje za komentarze pod ostatnim postem! :*


Tutaj Mnie znajdziecie!:

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/joanna_salik/
https://www.instagram.com/dreamstyle_blog/

SNAP: jsalik2




Komentarze

  1. Też lubię ten korektor :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Siostra właśnie ma taki sam korektor i bardzo poleca! Sama muszę w końcu go przetestować;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią kiedyś przetestuję krem z Ziaji ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwieelbiam ten korektor! Mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Korektor, który kupuję od lat :D
    Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zieloną herbatę też piję praktycznie każdego ranka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. korektor raz miałam i dobrze go wspominam <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie, że kontynuować tą serię! Ten korektor z Catrice bardzo mnie ostatnio kusi :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień do najlepsza pora dla mody. Można się fajnie ubrać, a do tego nie jest jeszcze bardzo zimno :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    www.najlepszesukienki.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co będzie modne w 2020 ROKU?!

Dzień Dobry Wszystkim! ☺️ Dzisiaj zaprezentuje Wam trendy, które dosłownie będą rządziły tym roku, a w szczególności w sezonie wiosna - lato, projektanci jeszcze chętnie będą patrzeć wstecz. Jeżeli jesteście ciekawi, co dla Was przygotowałam, to zapraszam na dalsze czytanie! TREND nr.1: Jest dla mnie zaskakujący, ponieważ będziemy nosić kolorową skórę! Spodnie skórzane są ponadczasowe i na lata. Modne będą także skórzane sukienki, marynarki czy też płaszcze, czyli dosłownie każdy element garderoby. Będziemy wyróżniać się z tłumu. TREND nr.2 : Będziecie zaskoczeni, jeżeli powiem Wam, że NEON? nie kolorowy, ale będzie dominował jeden charakterystyczny kolor czyli - ZIELONY. Od dłuższego czasu bardzo mi się podobał, ale jeżeli teraz będzie modny, to tym bardziej będę go nosić. Cieszę się bardzo, że są takie kolorki modne poza czarnymi, jak teraz większość nosi. Taki kolorek dodany do zwykłej stylizacji wiele zmienia  TREND nr. 3 : Wielkie oversizowe

Zakupy 😍👑

Hej, właśnie dzisiaj przyszła Mi paczka od ekobieca.pl . Zamówiłam sobie tam parę potrzebnych rzeczy, m.in. maskę do włosów z Kallos'a, zalotkę, mały puder i odżywkę do rzęs. Teraz pokaże Wam wszytko po kolei i podam Wam ceny. Na pierwszy rzut idzie: Kallos Maska do włosów 1000ml Banana cena: 10.99 zł Miałam już Keratin i była bardzo dobra, ale chciałam wypróbować jeszcze innej 😁 Następnie: Donegal Zalotka do rzęs cena: 6.99 zł Eveline Total Action 8w1 Serum do rzęs cena: 12.99 zł I ostatnia rzecz:  Ecocera Tester puder ryżowy cena: 2.99 zł Zawsze jestem zadowolona z przesyłki, ponieważ jest dobrze zapakowana i nigdy nic się z nią nie stanie i oczywiście szybko przychodzi! 😍 Może miałyście którąś z tych rzeczy, albo coś mi polecacie to piszcie śmiało!  Zapraszam Was na:  Snap: jsalik2 Instagram: https://www.instagram.com/joanna_salik/

Ulubieńcy grudnia!

Hej, tak jak obiecałam będę prowadzić serię ulubieńców. Post miał się pojawić w grudniu, ale nie miałam za bardzo czasu, aby go zrealizować, więc pojawia się teraz. Jak to mówią: ,,lepiej późno niż wcale" :D w tym miesiącu postaram się, aby pojawił się w terminie :) A więc przechodzimy do ulubieńców! Kosmetyki Jak wiecie z poprzedniego postu, uwielbiam korektor z Catrice i nadal go bardzo lubię przez jego krycie. Ostatnio dostałam korektor rozświetlający z  Eveline , Po przetestowaniu, mogę stwierdzić, że pięknie wygląda. Skóra pod oczami jest rozświetlona i super wygładzona. :) Następnym produktem jest czerwona  szminka  i  konturówka  z Golden Rose, taki zestaw na święta :))                  Napój Ostatnio bardzo polubiłam testować nowe herbatki. Odkąd pamiętam zawsze piłam tą samą herbatę, czyli cytryna i miód. Przedstawię Wam herbatę o smaku śliwki i cynamonu, pewnie pomyślicie - śliwka cynamon? a nie jabłko cynamon? - otóż nie :D Bardzo ją polubiłam i j