Przejdź do głównej zawartości

Moja pielęgnacja włosów - listopad

Hejka! ;)
Dzisiaj przychodzę do Was z pielęgnacją moich włosów.
Postaram się raz na jakiś czas pisać tutaj post z włosową aktualizacją, jakich kosmetyków w danym miesiącu używam itp. Mam nadzieję, że coś takiego Wam się spodoba! ☺

Włosy myję codziennie lub co 2 dni - szamponem Pantene Intensive Repair z mikrocząsteczkami, który pomaga je nawilżyć. Moje włosy potrzebują intensywnej regeneracji po stosowaniu prostownicy codziennie lub 2 razy dziennie, wypadają, są zniszczone - a nie mówiąc już o moich końcówkach, a ten szampon sprawdza się. Chociaż chciałam Wam się pochwalić, że już od miesiąca nie używam prostownicy!


Co tydzień lub 2 razy w tygodniu (zależy czy mam czas) używam maski na moje włosy - maska Kallos Chocoalte 
Szczerze..nie jestem nią bardzo zachwycona. Jest regenerująca, ale chyba moje włosy jej nie polubiły. Plus ma za to, że pięknie pachnie! ❤️

Znalezione obrazy dla zapytania kallos chocolate

Wiem, że to bardzo mało, używałam kiedyś wiele kosmetyków, a teraz chciałabym się Was poradzić - co polecacie :) 


Może macie jakieś sprawdzone kosmetyki do pielęgnacji włosów, to chętnie sprawdzę :)

Używaliście któregoś z tych produktów? 
Lubicie pielęgnować swoje włosy?

Komentarze

  1. Lubię pielęgnować swoje włosy :) używałam kiedyś maski bananowej z kallosa była rewelacyjna :) także polecam. Dobra jest również odżywka do włosów z pantene taka złota z olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie za to ta maseczka z Kallosa fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowałam jeszcze tych produktów :)
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohh maski z Kallosa mają cudowny zapach, moim ulubieńcem jest bananowa :D Ale fakt, że tylko ona mi się sprawdziła, bo testując mleczną stan moich włosów się tylko pogarszał.

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też używałam bananową i ona chyba lepiej sprawdziła mi się :)

      Usuń
  5. Również bardzo lubię szampony, ale także odżywki z serii, którą wypuszcza teraz Pantene.
    Pozdrawiam,
    https://www.monabednarska.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest ta seria, używam od niedawna i jestem zadowolona :)

    Pozdrawiam,
    https://kwiaty-i-kraty.home.blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używam maskę Keratynową od Kallos'a i jest świetna :) No, ale wiadomo, że każde włosy są inne i nie wszystko przyjmują dobrze.

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że u ciebie Kallos się nie sprawdził, bo jest to moja ulubiona maska ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Swojego czasu uwielbiałam szampony z Pantene, teraz nie używam bo zawierają sls ;) Maseczki z Kallosa to moja miłość, szkoda, że u Ciebie się nie sprawdziła, ale polecam wypróbować np. banana, keratin albo pro-tox :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy artykuł o przydatnych produktach do pielęgnacji włosów. Jeżeli szukacie czegoś więcej zajrzyjcie na stronę https://forever-produkty.pl/. Można tam znaleźć wyjątkowe kosmetyki, które na pewno świetnie się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. O kosmetykach z aolesem można czytać i czytać niektórzy polecają a niektórzy krytykują ja osobiście bardzo lubię te kosmetyki i polecam je :)
    https://www.aloevera.net.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co będzie modne w 2020 ROKU?!

Dzień Dobry Wszystkim! ☺️ Dzisiaj zaprezentuje Wam trendy, które dosłownie będą rządziły tym roku, a w szczególności w sezonie wiosna - lato, projektanci jeszcze chętnie będą patrzeć wstecz. Jeżeli jesteście ciekawi, co dla Was przygotowałam, to zapraszam na dalsze czytanie! TREND nr.1: Jest dla mnie zaskakujący, ponieważ będziemy nosić kolorową skórę! Spodnie skórzane są ponadczasowe i na lata. Modne będą także skórzane sukienki, marynarki czy też płaszcze, czyli dosłownie każdy element garderoby. Będziemy wyróżniać się z tłumu. TREND nr.2 : Będziecie zaskoczeni, jeżeli powiem Wam, że NEON? nie kolorowy, ale będzie dominował jeden charakterystyczny kolor czyli - ZIELONY. Od dłuższego czasu bardzo mi się podobał, ale jeżeli teraz będzie modny, to tym bardziej będę go nosić. Cieszę się bardzo, że są takie kolorki modne poza czarnymi, jak teraz większość nosi. Taki kolorek dodany do zwykłej stylizacji wiele zmienia  TREND nr. 3 : Wielkie oversizowe

Mój codzienny Makijaż 💄

Hejka! 😘 Dzisiaj Wam pokaże Mój codzienny Makijaż, który zajmuje Mi max 10 min. Jak już Was poinformowałam dzień wcześniej na Moim Instagramie, na którego Was zapraszam -->                 ( dreamstyle_blog ) Zawsze jak rano wstaje, muszę ale to muszę umyć twarz, ponieważ mam takie uczucie, że ona jest tak jakby brudna, choć nie jest 😂😂 wiecie..Te wszystkie bakterie itd.. Później przechodzę do pielęgnacji mojej twarzy. Nakładam na nią krem aloesowy z Avonu. Jest on bardzo fajny. Następnie przechodzę do nakładania kremu BB z Under Twenty. Mój kolorek to 01 Jasny beżowy. Nakładam go czasem palcami, a później zwilżoną gąbeczką, wszystko blenduje, aby nie było żadnych niedociągnięć ani smug, ale właśnie zazwyczaj nakładkam go odrazu gąbeczką.  Pamiętajcie także, że używając sowich paluszków uzyskacie naturalniejszy efekt 😋 Oraz pamiętajcie o tym, aby nakładać podkład na szyję, bo później nasza twarz może się odcinać troszeczkę kolorami od niej. Teraz czas na pu

Test Mascar 👀

Dzisiaj przychodzę do Was z testem dwóch Mascar do rzęs. Według mnie tusz do rzęs, powinien spełniać wszystkie wymagania dziewczyny, czyli: - podkręcać - wydłużać - pogrubiać Pierwsza Mascara to Maybelline New York Lash sensational  Producent obiecuje:  Pogrubiający tusz, który zapewnia efekt sztucznych rzęs i intensywny, czarny kolor. Dzięki elastomerowej szczoteczce w kształcie wygiętego wachlarza i wypustkom o różnej długości, tusz dociera do każdego włoska z osobna, widocznie zwiększając objętość rzęs. Szczoteczka umożliwia widoczne rozłożenie rzęs od wewnętrznego do zewnętrznego kącika i od nasady aż po same końce rzęs. Maskara dociera do najkrótszych i niemal niewidocznych rzęs, a także precyzyjnie rozdziela dłuższe rzęsy bez sklejania i efektu nieestetycznych grudek. Mniejsza zawartość wosków na rzecz zintensyfikowanej czerni pigmentów, by rzęsy stały się bardziej wyraziste. Intensywnie czarna formuła podkreśla nawet krótkie i mało widoczne rzęsy. Wedlug