Przejdź do głównej zawartości

Ulubieńcy grudnia!

Hej, tak jak obiecałam będę prowadzić serię ulubieńców.
Post miał się pojawić w grudniu, ale nie miałam za bardzo czasu, aby go zrealizować, więc pojawia się teraz. Jak to mówią: ,,lepiej późno niż wcale" :D
w tym miesiącu postaram się, aby pojawił się w terminie :)
A więc przechodzimy do ulubieńców!

Kosmetyki
Jak wiecie z poprzedniego postu, uwielbiam korektor z Catrice i nadal go bardzo lubię przez jego krycie. Ostatnio dostałam korektor rozświetlający z Eveline, Po przetestowaniu, mogę stwierdzić, że pięknie wygląda. Skóra pod oczami jest rozświetlona i super wygładzona. :)




Następnym produktem jest czerwona szminka i konturówka z Golden Rose, taki zestaw na święta :))

                






Napój
Ostatnio bardzo polubiłam testować nowe herbatki. Odkąd pamiętam zawsze piłam tą samą herbatę, czyli cytryna i miód. Przedstawię Wam herbatę o smaku śliwki i cynamonu, pewnie pomyślicie - śliwka cynamon? a nie jabłko cynamon? - otóż nie :D Bardzo ją polubiłam i ja nie słodzę herbaty, według Mnie nie czuć wtedy prawdziwego smaku herbaty, tylko samą słodkość. Także polecam Wam przestać słodzić cokolwiek! ;D

Znalezione obrazy dla zapytania herbata śliwka z cynamonem

A więc na dzisiaj to wszystko!
Napiszcie Mi co było waszym ulubieńcem grudnia, może to przetestuje :)
Widzimy się w następnym poście! ;)
Do zobaczonka :*

Tutaj Mnie znajdziesz:
Instagram / Instagram



Dziękuję za każdy komentarz! :*






Komentarze

  1. Cudny kolor szminki. Lubię te markę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty do ust z GR są cudowne :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A jeśli ja miałabym wybrać jakiegoś ulubieńca grudnia to byłoby to Toffee Nut Latte ze Starbucksa, piłam nałogowo, haha!
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co będzie modne w 2020 ROKU?!

Dzień Dobry Wszystkim! ☺️ Dzisiaj zaprezentuje Wam trendy, które dosłownie będą rządziły tym roku, a w szczególności w sezonie wiosna - lato, projektanci jeszcze chętnie będą patrzeć wstecz. Jeżeli jesteście ciekawi, co dla Was przygotowałam, to zapraszam na dalsze czytanie! TREND nr.1: Jest dla mnie zaskakujący, ponieważ będziemy nosić kolorową skórę! Spodnie skórzane są ponadczasowe i na lata. Modne będą także skórzane sukienki, marynarki czy też płaszcze, czyli dosłownie każdy element garderoby. Będziemy wyróżniać się z tłumu. TREND nr.2 : Będziecie zaskoczeni, jeżeli powiem Wam, że NEON? nie kolorowy, ale będzie dominował jeden charakterystyczny kolor czyli - ZIELONY. Od dłuższego czasu bardzo mi się podobał, ale jeżeli teraz będzie modny, to tym bardziej będę go nosić. Cieszę się bardzo, że są takie kolorki modne poza czarnymi, jak teraz większość nosi. Taki kolorek dodany do zwykłej stylizacji wiele zmienia  TREND nr. 3 : Wielkie oversizowe

Mój codzienny Makijaż 💄

Hejka! 😘 Dzisiaj Wam pokaże Mój codzienny Makijaż, który zajmuje Mi max 10 min. Jak już Was poinformowałam dzień wcześniej na Moim Instagramie, na którego Was zapraszam -->                 ( dreamstyle_blog ) Zawsze jak rano wstaje, muszę ale to muszę umyć twarz, ponieważ mam takie uczucie, że ona jest tak jakby brudna, choć nie jest 😂😂 wiecie..Te wszystkie bakterie itd.. Później przechodzę do pielęgnacji mojej twarzy. Nakładam na nią krem aloesowy z Avonu. Jest on bardzo fajny. Następnie przechodzę do nakładania kremu BB z Under Twenty. Mój kolorek to 01 Jasny beżowy. Nakładam go czasem palcami, a później zwilżoną gąbeczką, wszystko blenduje, aby nie było żadnych niedociągnięć ani smug, ale właśnie zazwyczaj nakładkam go odrazu gąbeczką.  Pamiętajcie także, że używając sowich paluszków uzyskacie naturalniejszy efekt 😋 Oraz pamiętajcie o tym, aby nakładać podkład na szyję, bo później nasza twarz może się odcinać troszeczkę kolorami od niej. Teraz czas na pu

Test Mascar 👀

Dzisiaj przychodzę do Was z testem dwóch Mascar do rzęs. Według mnie tusz do rzęs, powinien spełniać wszystkie wymagania dziewczyny, czyli: - podkręcać - wydłużać - pogrubiać Pierwsza Mascara to Maybelline New York Lash sensational  Producent obiecuje:  Pogrubiający tusz, który zapewnia efekt sztucznych rzęs i intensywny, czarny kolor. Dzięki elastomerowej szczoteczce w kształcie wygiętego wachlarza i wypustkom o różnej długości, tusz dociera do każdego włoska z osobna, widocznie zwiększając objętość rzęs. Szczoteczka umożliwia widoczne rozłożenie rzęs od wewnętrznego do zewnętrznego kącika i od nasady aż po same końce rzęs. Maskara dociera do najkrótszych i niemal niewidocznych rzęs, a także precyzyjnie rozdziela dłuższe rzęsy bez sklejania i efektu nieestetycznych grudek. Mniejsza zawartość wosków na rzecz zintensyfikowanej czerni pigmentów, by rzęsy stały się bardziej wyraziste. Intensywnie czarna formuła podkreśla nawet krótkie i mało widoczne rzęsy. Wedlug