Przejdź do głównej zawartości

8 TRIKÓW supermodelek, jak podkreślić swoją urodę!

Hejka! :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was post jak widzicie po tytule, jak podkreślać swoją urodę w kilku bardzo fajnych krokach :)

          TRIK 1 :
Piękna rozświetlona cera!
Wystarczy dodać do podkładu kilka kropel swojego ulubionego rozświetlacza w płynie, rozprowadzić na twarzy i gotowe! Naturalne glow!

Znalezione obrazy dla zapytania bella hadid glow\

  TRIK 2 :
Znalezione obrazy dla zapytania korektor catrice

Nie przesadzaj z korektorem!
Znalezione obrazy dla zapytania korektor catrice camouflageZazwyczaj dziewczyny nakładają za dużo korektora. Modelki, aby podkreślić swoje naturalne piękno używają korektora tam gdzie jest to niezbędne.


                                  



                                 TRIK 3 :
Naturalny lifting oczu!
Jeżeli chcecie, aby wasze oczy po nieprzespanej nocy wyglądały na wypoczęte, a ich kącik był delikatnie uniesiony, wystarczy nałożyć korektor po skosie w zewnętrznej części powieki, wklepiecie i gotowe!

 TRIK 4 :
Puder!
Znalezione obrazy dla zapytania puder stay matte rimmel 001Stosowanie pudrów, które mają delikatny kolor, nie dość, że wyrówna Wam koloryt skóry to zapewni Wam dodatkowe krycie i najważniejsze jest, aby taki puder nakładać miejscowo. Tylko tam gdzie nie chcemy się świecić. Chcemy uniknąć efektu maski i co najgorsze uwypuklenia płaskości naszej twarzy. Dlatego, puder tylko miejscowo!



                         TRIK 5 :
Bronzer!
Znalezione obrazy dla zapytania bronzer lovelyJeżeli macie problem z nakładaniem bronzera, boicie się, że w niewłaściwym miejscu go nakładacie, polecam przyłożenie do twarzy coś co jest w prostokątnym kształcie, np.mała paletka.
Mam inną opcję, przyłożenie do policzka palca i wyszukanie wgłębienia, wtedy wiecie gdzie nakładać bronzer. Tymi sposobami uzyskacie szczuplejszą twarz bez martwienia się, czy dobrze leży ten bronzer, bo już macie pewność, że tak! 


                       TRIK 6 :
Znalezione obrazy dla zapytania rozświetlacz lovelyRozświetlacz!
Nigdy nie nakładajcie pudru na strefy, które chcecie rozświetlić, dlatego że dzięki temu on się przepięknie przyklei do Waszej skóry. Rozswietlacz jest takim punktem, który nadaje świeżości naszemu makijażowi.






Znalezione obrazy dla zapytania tusz maybelline lash sensational               TRIK 7 :
Rzęsy!
Pewnie widzicie na zdjęciach jak modelki mają piękne, rozdzielone rzęsy. Malowanie rzęs nie jest takie łatwe, sama się o tym przekonałam. Moje rzęsy jeżeli chodzi o malowanie są bardzo trudne, są one opadające, dlatego najwięcej mi one zajmują. Na początku zabieram się za podkręcenie ich - zalotka to u mnie najważniejsza rzecz! Następnie przechodzę do malowania. Staram się zaczynać od nasady, aby miały one objętość i przechodząc ku górze przytrzymuje parę sekund szczoteczkę, aby utrzymały ten efekt podkręcenia. Następnie je rozczesuje.


TRIK 8 :
Większe usta!
Optycznie większe usta, da się zrobić! Wystarczy, że obrysujecie swoje usta (możecie lekko wyjechać poza linię, lekko!) nałożycie pomadkę, wklepiecie na centralną część korektor i nałożycie na to balsam.
Pamiętajcie, aby nie nakładać na małe usta matowych pomadek. Najlepiej błyszczyki, satynowe pomadki wtedy macie optycznie większe usta!



I tak właśnie dobrnęliśmy do końca!
Mam nadzieję, że przydadzą Wam się takie triki i piszcie mi, którego z nich użyłyście!
Do zobaczenia! ❤️

Komentarze

  1. Znam te triki ja sama kocham taką piękną i gładką rozświetloną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Większość trików znam, uważam, że zdecydowanie ułatwiają makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tych trików!
    Buziaki,
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie skupiałam się na wyglądzie modelek. Wolę naturalny look :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojaaa, niczego nie znałam! od jutra będę piękna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosowałam maskę tej firmy, ale kiedy mi się skończyła postanowiła zmienić pielęgnację na kosmetyki do włosów z aloesem i tego typu produkty znacznie lepiej się u mnie sprawdzają.
    www.forever-kosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Co będzie modne w 2020 ROKU?!

Dzień Dobry Wszystkim! ☺️ Dzisiaj zaprezentuje Wam trendy, które dosłownie będą rządziły tym roku, a w szczególności w sezonie wiosna - lato, projektanci jeszcze chętnie będą patrzeć wstecz. Jeżeli jesteście ciekawi, co dla Was przygotowałam, to zapraszam na dalsze czytanie! TREND nr.1: Jest dla mnie zaskakujący, ponieważ będziemy nosić kolorową skórę! Spodnie skórzane są ponadczasowe i na lata. Modne będą także skórzane sukienki, marynarki czy też płaszcze, czyli dosłownie każdy element garderoby. Będziemy wyróżniać się z tłumu. TREND nr.2 : Będziecie zaskoczeni, jeżeli powiem Wam, że NEON? nie kolorowy, ale będzie dominował jeden charakterystyczny kolor czyli - ZIELONY. Od dłuższego czasu bardzo mi się podobał, ale jeżeli teraz będzie modny, to tym bardziej będę go nosić. Cieszę się bardzo, że są takie kolorki modne poza czarnymi, jak teraz większość nosi. Taki kolorek dodany do zwykłej stylizacji wiele zmienia  TREND nr. 3 : Wielkie oversizowe

Mój codzienny Makijaż 💄

Hejka! 😘 Dzisiaj Wam pokaże Mój codzienny Makijaż, który zajmuje Mi max 10 min. Jak już Was poinformowałam dzień wcześniej na Moim Instagramie, na którego Was zapraszam -->                 ( dreamstyle_blog ) Zawsze jak rano wstaje, muszę ale to muszę umyć twarz, ponieważ mam takie uczucie, że ona jest tak jakby brudna, choć nie jest 😂😂 wiecie..Te wszystkie bakterie itd.. Później przechodzę do pielęgnacji mojej twarzy. Nakładam na nią krem aloesowy z Avonu. Jest on bardzo fajny. Następnie przechodzę do nakładania kremu BB z Under Twenty. Mój kolorek to 01 Jasny beżowy. Nakładam go czasem palcami, a później zwilżoną gąbeczką, wszystko blenduje, aby nie było żadnych niedociągnięć ani smug, ale właśnie zazwyczaj nakładkam go odrazu gąbeczką.  Pamiętajcie także, że używając sowich paluszków uzyskacie naturalniejszy efekt 😋 Oraz pamiętajcie o tym, aby nakładać podkład na szyję, bo później nasza twarz może się odcinać troszeczkę kolorami od niej. Teraz czas na pu

Test Mascar 👀

Dzisiaj przychodzę do Was z testem dwóch Mascar do rzęs. Według mnie tusz do rzęs, powinien spełniać wszystkie wymagania dziewczyny, czyli: - podkręcać - wydłużać - pogrubiać Pierwsza Mascara to Maybelline New York Lash sensational  Producent obiecuje:  Pogrubiający tusz, który zapewnia efekt sztucznych rzęs i intensywny, czarny kolor. Dzięki elastomerowej szczoteczce w kształcie wygiętego wachlarza i wypustkom o różnej długości, tusz dociera do każdego włoska z osobna, widocznie zwiększając objętość rzęs. Szczoteczka umożliwia widoczne rozłożenie rzęs od wewnętrznego do zewnętrznego kącika i od nasady aż po same końce rzęs. Maskara dociera do najkrótszych i niemal niewidocznych rzęs, a także precyzyjnie rozdziela dłuższe rzęsy bez sklejania i efektu nieestetycznych grudek. Mniejsza zawartość wosków na rzecz zintensyfikowanej czerni pigmentów, by rzęsy stały się bardziej wyraziste. Intensywnie czarna formuła podkreśla nawet krótkie i mało widoczne rzęsy. Wedlug